Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ  ΣΤΟΥΣ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ  ΟΤΙ  ΣΤΟ  ΑΡΙΟΧΩΡΙ  Ο ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ  Π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΦΛΩΡΟΣ  ΤΕΛΕΙ  ΙΕΡΟ  ΣΑΡΑΝΤΑΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ  ΝΑΟ  ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ,  ΣΕ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΗ  ΨΥΧΩΦΕΛΗ  ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ,  ΑΠΟ ΩΡΑΣ  08:00 ΕΣΠΕΡΙΝΗΣ  ΜΈΧΡΙ  10:30 ΒΡΑΔΥΝΗΣ (εκτός  Σαββάτου επειδή τελείται Θεία  Λειτουργία την Κυριακή το πρωΐ). 
                                                  

                                                                            

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΦΡΟΝΟΣ  ΠΛΟΥΣΙΟΥ  Η ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΟΡΤΗ  ΤΟΥ  ΑΓΙΟΥ  ΜΑΡΤΥΡΟΣ  ΜΕΝΙΓΝΟΥ  ΤΟΥ ΚΝΑΦΕΩΣ (ΒΑΦΕΑΣ- ΧΗΜΙΚΟΣ  ΤΗΣ  ΕΠΟΧΗΣ   ΜΑΡΤΥΡΗΣΕ  ΤΩ  251 Μ.Χ.  ΕΠΙ  ΔΕΚΙΟΥ) ΠΡΟΣΤΑΤΗ  ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ  ΓΙΑΥΤΟ  ΚΑΙ  ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ  ΠΡΟΣ  ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΚΑΙ  ΓΙΑ  ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ  ΤΟΥ  ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ. "ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ  ΣΕ ΟΛΟΥΣ".
 
Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΦΡΟΝΑ ΠΛΟΥΣΙΟ:
 ..." Εἶπεν ὁ Κύριος τήν παραβολὴν ταύτην· ἀνθρώπου τινὸς πλουσίου εὐφόρησεν ἡ χώρα· 17 καὶ διελογίζετο ἐν ἑαυτῷ λέγων· τί ποιήσω, ὅτι οὐκ ἔχω ποῦ συνάξω τοὺς καρπούς μου; 18 καὶ εἶπε· τοῦτο ποιήσω· καθελῶ μου τὰς ἀποθήκας καὶ μείζονας οἰκοδομήσω, καὶ συνάξω ἐκεῖ πάντα τὰ γενήματά μου καὶ τὰ ἀγαθά μου, 19 καὶ ἐρῶ τῇ ψυχῇ μου· ψυχή, ἔχεις πολλὰ ἀγαθὰ κείμενα εἰς ἔτη πολλά· ἀναπαύου, φάγε, πίε, εὐφραίνου. 20 εἶπε δὲ αὐτῷ ὁ Θεός· ἄφρον, ταύτῃ τῇ νυκτὶ τὴν ψυχήν σου ἀπαιτοῦσιν ἀπὸ σοῦ· ἃ δὲ ἡτοίμασας τίνι ἔσται; 21 οὕτως ὁ θησαυρίζων ἑαυτῷ, καὶ μὴ εἰς Θεὸν πλουτῶν. ταῦτα λέγων ἐφώνει· ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω."
 (ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ  ΙΒ´ 16-21)

Η  ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ :
  Τους είπε ο Κύριος αυτή την παραβολή : Ενός ανθρώπου πλούσιου έφεραν τα χωράφια του μεγάλη σοδειά' και σκεφτόταν μέσα του λέγοντας· Τι πρέπει να κάνω, γιατί δεν έχω πού να μαζέψω τους καρπούς μου; Και είπε: αυτό θα κάνω: θα γκρεμίσω τις αποθήκες μου και στη θέση τους θα χτίσω μεγαλύτερες και εκεί θα μαζέψω όλα τα γεννήματά μου και τα αγαθά μου και θα πω στην ψυχή μου: Ψυχή, έχεις μαζέψει πολλά αγαθά, που σου φτάνουν για πολλά χρόνια. Αναπαύου, λοιπόν, τρώγε, πίνε, καλοπερνά. Ο Θεός όμως του είπε· «Ανόητε, αυτή τη νύχτα σου ζητούν ξαφνικά την ψυχή σου. Όσα λοιπόν ετοίμασες, σε ποιον θα ανήκουν τώρα;». Αυτά παθαίνει εκείνος που θησαυρίζει μόνο για τον εαυτό του και δε φροντίζει να πλουτίζει όπως ο Θεός θέλει. Και λέγοντας αυτά τόνιζε: όποιος έχει αυτιά για να ακούει, ας ακούει.

                                                            
                                                     (Αγ. Νικόλαος  , Βελιμίροβιτς)
 
"12 Τὰ εἴδωλα τῶν ἐθνῶν, ἀργύριον καὶ χρυσίον, ἔργα χειρῶν ἀνθρώπων· 13 στόμα ἔχουσι, καὶ οὐ λαλήσουσιν, ὀφθαλμοὺς ἔχουσι, καὶ οὐκ ὄψονται, 14 ὦτα ἔχουσι, καὶ οὐκ ἀκούσονται, ρῖνας ἔχουσι, καὶ οὐκ ὀσφρανθήσονται, 15 χεῖρας ἔχουσι, καὶ οὐ ψηλαφήσουσι, πόδας ἔχουσι καὶ οὐ περιπατήσουσιν, οὐ φωνήσουσιν ἐν τῷ λάρυγγι αὐτῶν. 16 ὅμοιοι αὐτοῖς γένοιντο οἱ ποιοῦντες αὐτὰ καὶ πάντες οἱ πεποιθότες ἐπ᾿ αὐτοῖς." (ΨΑΛΜΟΣ  ΔΑΥΪΔ  113,12-16).

ΚΑΛΟ  ΥΠΟΛΟΙΠΟ  ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου